Gildia Avengers

Zapraszamy Do Gry Oraz na Server Perun do Gildi Avnegers

Ogłoszenie

Witam w Gildia Avengers i Rekrutacja Otwarta Zapraszamy !!! W razie czego pisać do Vempir

#1 2012-08-27 13:27:13

 Vempir

Administrator

Skąd: Gdańsk
Zarejestrowany: 2012-08-21
Posty: 14
Punktów :   

Poradnik Maga

Royy Mage/Warrior Guide ^^
No to jedziem, nad opisaniem pełnego bulidu m/w myślałem już chwilę i ot wyniki ^^ Poradnik w swojej części zawiera informacje przydatne dla każdego maga ^^

Spis
1. Czemu m/w zalet i wady
2. Wczesne poziomy
3. 55+
4. EQ
5. Buffki i odpalenia
6. Dodatki

Czemu m/w?

Mag wojownik może wydawać się dziwnym połączeniem dwóch różny typów kalas, mele dps i maga. Nasza subka nie zapewnia nam typowo magowych bonusów int/md za to zyskujemy str. Siła zwiększą nam minimalnie hp za każde 5 siły dostaniemy 1 hp. Dostajemy też niespecjalnie przydatne na początku skill klasy drugorzędnej, bicie moba laga nie wydaje się dobrym pomysłem. jednakże wraz z levelowaniem nasze skille elitarne nadrabiają sporo. M/w jest mieszanka nastawiona na jak największy dmg i crit, skile bersek czy wzmocnienie są niezastąpione wręcz, ta kombinacja potrafi naprawdę nieźle bić. Jedną dużą wadą jesli ktoś lubi solowac jest brak leczenia ^^

Wczesne poziomy
Tu tak naprawdę nie mamy jakiś cudów najlepsze elitki pojawiają się dopiero po 40 lev.

Od początku rozwijamy:
Skile ataku one target
Płomień na max
Piorun Elektryczny na max
Błyskawica rozwijamy aby uzyskać co najmniej 9 sek stuna
Kula Ognia do 50 lev można rozwijać

Aoe
Oczyszczający Ogień wiele osób optuje zostawienie na niskim poziomie ja na początku polecam max 40 potem 50
Burza z Piorunami tu podobnie
Wyładowanie nie musimy rozwijać w edngame warto moim zdaniem do 50 wbić, masowy stun mobów dający nam 5 sek na ucieczkę alub dobicie ^^


Buffki
Ładunek Elektrostatyczny do 30 lev potem do 50 wyżej nie ma juz sensu specjalnie, przydatny z początku gdyż nie mamy dodatkowego leczenia
Wiedza Wiatru koniecznie maxujemy
Wiedza Ognia to też
Mądrość maxujemy co poziom
Studnia Energii skill który maxujemy zwłaszcza po 50 lev, przydatny z połączeniu z prugatory
Przypływ Energii na początku nie musimy maxowac potem tak

Skille warrka

Berserk Skill początkowo bezużyteczny nic nie robić
Formacja Defensywna warto wbić kilka leveli przydaje się jak trzeba zwiewać
Brutalna Siła zmaxowac zawsze te kilka hp więcej


Elitki

Magiczny Talent warto kilka poziomów wbić
Wybuch Żywiołów maxujemy jeśli można
Magiczne Oświecenie bardzo przydatny skill kóry warto do 50 lev wbic potem koszt staje się za duży do zysków
Aktywacja Many maxujemy jak się tylko pojawi
Mana Gniewu Warto na 40 lev wbić


3. 55+

Tu oczekuje ze wszystkie elity mamy zrobione więc
Magiczne Wzmocnienie, Wielkie Wzmocnienie, Prąd Medytacyjny mamy zrobione. Są to pasywy a raczej buffki zmieniające działanie naszych skilli.

Tak więc z elitką 40/40 nasz bersek wzmacnia także matt Berserk co sprawia ze możemy osiągnąć najwięcej matt z wszystkich magów. Oczywiście maxujemy bersek. 22% matt który nakładany jest na wszystkie buffki sprawia że skill ten jest bardzo przydatny, utratą pdeff się nie przejmujemy i tak niewiele to zmieni ^^

Kolejną elitka zamienia beznadziejny skill na jeden z najlepszych magowych buffków Wzmocnienie maxujemy jak tylko się da. Dodatkowe 21% po trafieniach krytycznych to naprawdę sporo. Dodatkowo zamias 2 min cd mamy 20 sek więc jesteśmy go w stanie mieć cały czas na sobie.

Elitka 50/50 daje naprawdę dużego kopa zwłaszcza na wymaxowanym płomieniu. Płomień Dzięki temu po trafieniu płomieniem prędkość rzucania czarów zostaje przyśpieszona o 35% na 10 sek. Taki sam buff mamy po trafieniu strzałą plazmy, w połączeniu z innymi buffkami możemy osiągnąć najniższy cast płomienia z wszystkich magów.

Dodatkowo na tym poziomie gry rozwijamy Strzała Plazmy i maxujemy wszystkie skille jak tylko się da ^^

4. EQ

Do poziomu 55 wystarczą nam zwykłe questowe ubranka nie trzeba ich nawet specjalnie statować. Po uzyskaniu 55 lev warto zdobyć set żywiołaka ognia Zestaw Żywiołaka Ognia płaszcz z od hos za memento Płaszcz Odrodzenia Labiryntu ( obecnie najlepsza osiągalna magowa [z koszmaru wrnas jest lepsza ale nikt tego nie robi ^^] aż do końca gry) pasek tez można za memorki z hos. Rękawiczki setu kapłańskiego z hos Rękawice Nicości spodnie z hos Nogawice Apatii Labiryntu. tak an prawdę wart zdobyć tylko set żywiołaka płaczyk i poczekać do 58 na resztę eq. Na 57 zdobywamy Rękawice Maxima a na 58 Nagolenniki Zabijaki, Pas Pogromcy

Na 60 poziomie mamy wybór zostajemy przy zywiołaku i klatę wymieniamy na Szata Hołdu lub kompletujemy set Niezrównoważona Energia. Zywiołak zapewni więcej deff i odrobinę więcej crit. Set z rt więcej matt,hp i dmg. Mamy też set Błogosławieństwo Rakshy set teni nie koliduje z tamtymi. Wiele osób go kompletuje ja jednak wolę Upadła Rękawiczka, Nagolenniki Strażnika zostawiając z setu tylko pasek.

Broń tu zawsze 2-h staff z jak największym dmg.

Biżuteria jak dla mnie króluje Zaklęcie Vahtosa Jednakże opcja Mistycyzm Aoth z kolczykiem rakszy i pierścieniem Pierścień Ifur są chyba lepsze. jedynym problemem że obecnie nikt na servie ich nie ma albo nikt nie chwalił się ukończeniem koszmaru ^^

Często widuje się też połączenie pierścienia ifurx2 kolczyka rakszyx2 i naszyjnika Zapomniany Naszyjnik. Taki zestaw daje stanowczo więcej crit rate niż vathos. W chwili obecnej próbuje taki skołować do testów ^^ dla m/w s taką biżuterią jest osiągalne 80% crit rate. ( było 95% lecz okazuje się że powyżej 60% inaczej się skaluje)

Jesli będziemy inwestować w biżu z kolczykiem rakszy wtedy tez pełen set jest dobrym rozwiązaniem.

Warto zainwestować w peta ognia i rozwinąć go do 50 poziomu. Tak samo pokojówki na atak magiczny.

Jak się statować

Tu polecam int/matt int/sta z dwóch ostatnich instancji, a potem do wyboru int/hp int/md/sta z rt int/matt z cent/wa lub hp/sta z kt ja używam też matt/hp z kt.

Polecane runki to:
Czarodziejstwo I, Postęp I, Pokuta I, Potencjał I
Staramy się co oczywiste dorwać jak najwyższy ich poziom ^^
A do broni
Wybuch I
Pojednanie I
Cud I

5. Buffki i odpalnia
Dochodzimy do części w której trzeba wykazać się szybkim klikaniem. Aby w pełni odpalić sie an bossy m/w musi zapodać sobie aż 7 buffków nie licząc grania. Dodatkowo zapomnienie albo opóźnienie w niektórych momentach skutkuje sporym spadkiem dps. Rekompensuje to nieprawdopodobny dm prze pierwsze 10 sek ^^

Oto najważniejsze buffki i wzmocnienia:
Kanapka z Warzywami ta niweluje się z Bochenek Magicznego Twardego Chleba,
Mieszana Kiełbasa Motiego, Mikstura Bohatera, Ezoteryczny Eliksir niweluje sie z Eliksir Demonicznej Ruiny, Woda Pradawnego Ducha do tego bersek, wzmocnienie i Kataliza Żywiołów oraz instrumenty Magiczny Tamburyn (3 Dni), Magiczna Gitara (3 Dni).
Do tych buffków można dodać buffek od pokojówki na atak magiczy, i skile m/p i p/s oraz p/r: Esencja Magii, Przyjęcie Ducha Wody, Cienista Wróżka (ta wróżka zapewnia 10% matt), Furia Cienia.

Kilka adnotacji wybieramy buffki w zależności od naszego eq, część jest dostępna za memorki, tak samo jak tańsze zamienniki jedzenia na matt i dmg.

Strategia odpalenie dla m/w
Ponieważ przyśpieszenie rzucania czarów z elitki nie następuje od razu mamy czas na zapodanie jakiegoś buffka.

Tak więc aktywacja szału na 100 kiełbaska montiego, gramy na gitarce ( tamburyn ma kto inny) wzmocnienie, ezoteryczny, woda ducha, szał, płomień, kataliza, plasma arrow i jesteśmy odpaleni na max. potem bijemy już tylko z flame właściwe. jesli nic nie sknocilismy będziemy mieli flame na poziomie 0,7 sek. Buffków 15 minutowych nie uwzględniam w rotacji.

Notka co do skili zmniejszających cast. Działają one od ostatniej wartości castu!! nie sumują się bezpośrednio. Tak wiec po dostaniu buffka z gitarki cast nam schodzi do 2,1 sec. i od tego 2,1 sec jest brany kolejny buff, i tak dalej. Inaczej na odpaleniach m/w doszedł by do 115% cast zamieniając go w instant bez cd. Wtedy żaden scout nie poskoczy ^^

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.narutoshinobi.pun.pl www.lwyzsawanny.pun.pl www.cs-serwery.pun.pl www.ticlass.pun.pl www.trudnesprawy.pun.pl