Gildia Avengers

Zapraszamy Do Gry Oraz na Server Perun do Gildi Avnegers

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

Ogłoszenie

Witam w Gildia Avengers i Rekrutacja Otwarta Zapraszamy !!! W razie czego pisać do Vempir

#1 2012-08-27 13:46:33

 Vempir

Administrator

Skąd: Gdańsk
Zarejestrowany: 2012-08-21
Posty: 14
Punktów :   

Poardnik Kapłana

Kapłan/Rycerz  Jest to kombinacja nastawiona typowo na leczenie, także Wzmocniona Zbroja od Rycerza zapewnia dodatkową przeżywalność. Jest to najpopularniejsza kombinacja Kapłana.
Umiejętności elitarne:
15. Wzmocniona Łaska Żywota - efekt wspomniany w opisie daje niewiele, jednakże także buffuje całe party jednym kliknięciem. Rzekłbym że szkodliwa elitka, bo nie można przez nią rzucać Łaski Żywota na osoby spoza party, a many i tak mamy na kilogramy w endgame.
20. ! Złączenie Żywotów - pożyteczne na wojnach oblężniczych, dzięki temu leczymy jednocześnie kogoś i siebie.
25. Ostatnia Modlitwa - wątpię w przydatność tego skilla. Jednorazowe skrócenie castu o sekundę raczej za pożyteczne nie jest.
30. ! Wcielenie Bóstwa - znak rozpoznawszy P/K, jeden z głównych powodów by wybrać tą kombinację, zwiększa każde leczenie.
35. Spokojne Serce - usunięcie strachu może się przydać na niektórych instancjach.
40. Uleczenie Ofiarne - także moim zdaniem zbędny skill, martwy kapłan to martwe pt, tak więc i tak by się tego nie rzucało.
45. Święta Moc - zwiększa mądrość na 3 skille leczące. Najwięcej leczenia jest jednakże z bonusu do uleczania i obrażeń magicznych, mądrość daje o wiele mniej.
50. Świetlna Wróżka - zwiększa mądrość party i zmniejsza koszt zaklęć. Jak już wcześniej wspomniałem, many w endgame jest dość a mądrość niewiele daje.
Kapłan/zwiadowca
(P/S)
Kombinacja ofensywna, jedyne co wnosi do leczenia to obszarowa regeneracja. Może nosić łuk, tak więc ma dodatkowe miejsce na staty.
Umiejętności Elitarne
15. ! Przyjęcie Ducha Wody - zwiększa matt drużyny.
20. Cios w Gardło - zwiększa zasięg Ataku w Gardło, zwiększenie zasięgu może się przydać najwyżej w PvP, zwykły Atak w Gardło by wystarczył.
25. Rozwinięta Zbroja Fal - i tak Zbroja Fal szybko znika, więc ten skill niewiele da.
30. Kontrola Pływów - Przypływ dodatkowo zadaje obrażenia od broni dystansowej.
35. ! Strzał Leczący - regeneracja grupowa.
40. Lodowe Ostrze - spamowalny skill ofensywny.
45. Błogosławieństwo Świętego - gdyby dodawał procentowo mógłby się przydać, tak to jest słaby.
50. Wodna Wróżka - Zmniejsza obrażenia magiczne przyjmowane przez party i wzmacnia twoje skille ofensywne.
  Te Dwie klasy sa najlepsze dla Kapłana !!!

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.forumzarzadzanie.pun.pl www.huaweiu121.pun.pl www.ligagenerallyf1.pun.pl www.cabal.pun.pl www.farmingsimulator2009.pun.pl